evli ablam

Mrb hikaye severler adım Erdal 29 yaşında 7 senelik evli arda ve Melis adında iki çocuğum var eşimle görücü usululü ile evlendim ama seviyordumda çünkü namazında niyazında kapalı bir insandır bugüne kadarda bir kötülüğünü görmedim fakat sexte pek iyi olduğunu söyleyemiyecem.ben açıkçası internetteki ensest hikayeleri okuduktan sonra kendimi ayrı bir dünyanın insanı olarak görüyordum nedenini bilemiyorum ama ailemdeki herkese farklı […]

Read more

abimin köylü karısı

selam ben edirneden murat sizlere gerçek bir anımı anlatmak istiyorum abartısız gercektir. biz edirnenin küçük bir küyünde yasayoruz, tam bir köy hayatı bizimkisi. hayvancılıkla ve topraklarla geçiniyoruz. Ben 19 yasında hiç sosyal yaşantısı olmayan sürekli hayvancılıkla topraklarla uğraşan biriyim. Babam annem abim yengem ve birde 2 yasında yegenımle birlikte yaşıyoruz. Abim iş gereği istanbula çalışmaya gitti. yaklaşık 8 ay falan […]

Read more

Mini etekli kız kardeşim

Biz kızkardeşimle 4 aydan beri sevişiyoruz sizlere anlatmak istediğim. onunlasevişmeye nasıl başladığımız. Ve olayların başlangıç noktaları. bir gün evde ensest hikayelerimi okuyordum evde kimse yok tu saat 2 3 gibiydi annem dayımlara oturmay gitti. bbamda almanyada çalışırdı. o gece annemin dayımlarda kalacağı haberi geldi bana. kızkardeşimde hafif balık etli de denmez ama biraz etine dolgun düzgün fizikli ve harika bacaklara […]

Read more

Fahişe kız kardeşim

Ben 20 yasındayım 1. 85 Boyundayım iyi bir fiziğe sahibim kardesim benden 2 yas küçük o yasda mükemmel biriydi küçük göğüslü iri kalçalıy tam bir fahişe neyse olaya gelelim. Bir gün okuldan dönmüştüm. Evde sadece kız kardesim vardı. Arkadaslarımla gelmistim, benim odaya gectik biraz oturduk. Sonra onlar gidince ben dus . almak için banyoya girdim. Dus aldım cıktım odama geçtim. […]

Read more

kuzenimin kızını köyde siktim

slm ben kayseriden mehmet şimdi 18 yaşındayım ama olay gerçekleştiğinde 16 yaşındayıdım kuzenimin kızıda 12 yaşındaydı istanbulda oturuyorlardı bigün köye gelmişlerdi bende köye gitmiştim adı ipekti ipek çok güzel bi kızdı hemn aşık olmuştum oda bana yakın davranıyordu ben ona iyice yaklaşmak istiyordum sarılmak öpmek ama ev kalabalık olduğu için bide biri bişi der diye bişi yapamıyordum bi gün bankaya […]

Read more

kızımı siktiğim gecede hayatımın en tatlı zevkini seksini yaşadım

kıızm 26 yaşında idi evli bir cocuklu idi 3 yıl olmuştu evleneli ama kocası ile sorunlar yaşayınca baba evine döndü 6 ay geçmişti arayan yoktu bizde kıızm ile beraber duduryorduk artık bende bir kaç yıldır yalnız yaşayan bir dul erkektim kıızmın gelemesi beni rahatlamıştı eş ymek çamamşır ev ileri yapıyor bana bakıyordu ve tamda bu sıralarda arttık bizde biribirimize iyice […]

Read more

Kardeşimin Orospusuyum Artık

merabalar, öncelikle kendimi tanıtayım. adım masal 18 yaşındayım. -anlatacağım hikaye tamamen gerçektir. – bizim aile durumumuz oldukça iyidir. kardeşimle ben okul durumumuz olduğunuzdan annemlerden ayrı yaşıyoruz. kardeşimle be aynı evdeyiz. kardeşim 17 yaşında. adı burak. ben gerçekten çok sexi bir kızım. birazda özgürümdür. okul eteğim oldukça kısadır bu yüzden. neyse, başlayim anlatmaya; birçok kızın hoşuna gider backlarına bakılması.benim de hoşa […]

Read more

karımı ufak bir kız gibi kandırdılar

Ben Serhat 26 yaşındayım ve 3 yıldır evliyim.Eşim Suna ise 24 yaşında gerek fiziğiyle gerekse yeşil gözleriyle oldukça güzel bir kadındır.Kısmende olsa sitenizdeki yazıların etkisi olduğundan yaşadıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Anlatacaklarım bu yaz çalıştığım şirketin merkezinden egedeki bir vilayetteki bölümüne tayin olmamla başladı.Atandıktan sonra yeni yere ilk etapta eşimi götürmedim.Hem ortamı tanımak hemde taşınabileceğimiz bir ev bulmak amacıyla 2 ay […]

Read more

ılk dokunusumda anladım benımle yatacagını ablamın

ben 13 yasında ablam 15 yasındadı ablama karsı asla asla bır ılgım yoktu ıkımızde ayrı ayrı yataklarda yatardık ama ıkımızde altımızı işedigimizden dolayı annem bu geceden ıtıbaren aynı yataklarda yatacaksınız dedı ben ve ablam bu durum karsısında hıc sasırmadık cunku ben normal karsıladım sonucta ablamdı tabıkıde ablamda bu durum karsısında hıc bırsey demedı ve oo gece ılk kez ablamla yan […]

Read more

babama kocamdan fazla siktiriyorum

ben 27 yaşımda 2 cocuklu bir kadınım annem ölmüş babam bir kaç yıldır dul olan bir erketir cocukalrımın yanında durması için babamı yanıma geritrdim 2 yıl evvel böyle duduryorduk ama bende kocamda çok ateşli bir çift olduğumuza her gece sikşiyorduk bunuda babamın duymaması imkansızdı tabi 6 ay geçmiştiki babam ben durmıyacam g,decem dedi bende neden diye ısrar ettim o sadece […]

Read more
1 494 495 496 497 498 500